Tuesday, October 11, 2016

Pokemon Trading Card Game Online Not Working

Pokemon Trading Card Game Online versamel die mees seldsame Pokemon kaarte en speel sonder om te meng die reëls in Pokemon Trading Card Game Online. Hierdie gratis spel is die PC weergawe van die saak en die invordering van Pokémon-kaarte, insluitende al die mees onlangse uitgawes van die spel. As jy wil hê dat jou dekke te brei, sal jy het om in die spel geldeenheid ophoop of aankope (hoewel dit ook moontlik is om 'n handelsmerk te maak). Jy kan ook graag haard plaat N uitstekende gratis aanlyn-kaart spel wat in die Warcraft heelal Hearts Deluxe vir Windows 10 Free Cell Free for Windows 10 Slingo Quest Saints Sondaars Bingo Net Rummy Marvel Trading Card Game Ludopoli Android Polisie As jy weer in die dieselfde ouderdom as my , jy liefdevol onthou die speel van die Pokémon Trading Card Game (TCG vir kort) vir ure in die middel skool. Of meer akkuraat, jy onthou kyk na al die ander kinders te speel nie, want jou ouers kon nie bekostig om 10.000 gelisensieerde stukke karton koop net so kan jy 'n blink Blastoise kry. (Dit is OK, ek het die Game Boy kleur weergawe vir middellike opwinding.) Soos dit blyk, is die Pokémon kaartspel nog rollende saam met 'n groot volgende, en nou is daar is selfs 'n aanlyn digitale weergawe. Ja, dit is 'n video game gebaseer op 'n kaart spel wat gebaseer is op 'n video game - probeer om tred te hou. Voordat nou die Pokémon Trading Card Game Online was toeganklik met kliënte vir Windows, OS X, en die iPad. Vandag Android spelers kan em almal te vang en sluit aan by die beta op die Play-winkel. Kop tot hierdie skakel. Klik 'n tester, en jy weer in. Jy sal 'n tafel moet (jammer, geen selfone uitgenooi) hardloop Android 4.0 of later om die program af te laai. Op die oomblik is die spel is 'n bietjie grof om die rante, en dit kom nie t lyk glad werk op die pixel C loop die Android N voorskou. Die aanlyn spel is 'n betroubare interpretasie van die kaart spel, insluitend een-tot-een multiplayer, card versamel, dek gebou, en die belangrikste ervaring van hulle almal, betaal vir kaartjies. In-app is aankope beskikbaar vir geldeenheid (wat gebruik word om card pakke koop) en Toernooi Kaartjies, wat gebruik kan word om spesiale aanlyn wedstryde betree met booster pakke en tekens as pryse. Let daarop dat die Pokémon Trading Card Game en die aanlyn weergawe is vervaardig deur The Pokémon Company, nie Nintendo. Lyk groot om te werk aan my G Pad 8.3 loop CM13. Dit is nie slaan 60fps animasies of enigiets, en dit val 'n paar rame, maar dit is 'n perfek speelbaar weergawe van die kaart spel. Hopelik kan hulle dit kry tot snuif met dinge soos haard plaat. Groot beta al. Bly hulle uiteindelik om te gee 'n paar Android liefde. Die Pokemon Company ignoreer Android soos die pes. Ek het by die beta, maar ek kry wanneer ek besoek die Play-winkel skakel: Ons is jammer, was die versoek URL nie gevind nie op hierdie bediener. sudo-readme. blogspot. ar / Juanma Tastzian Miskien is dit streek gesluit ek nie in staat is om dit af te laai in Argentinië nadat ek by die beta met dieselfde boodskap as jy. Kyk na my wysig. Na registrasie op pokemon webwerf so goed - ek kon die spel te installeer. Maak kennis met die Pok Maandag Trading Card Game Elke jaar het ek kyk na die Pok Maandag Company vir hulp. Dit is 'n storm van boosters, pre-gebou dekke, booster bundels met GoFast munte, spesiale boks stelle, 'n Minecraft kaarte: Hoekom het ek help, want dit is wat die Pok Maandag Trading Card Game deel van my plaaslike Wal-Mart lyk benodig. Ek D in die voorkant van die skerm twee keer 'n week staan ​​tydens inkopies en speelgoed lopies. I D iets optel, lees die rug, sit dit weer af. Elke nou en dan is D ek iets in my kar, net om dit weer op die pad na later Checkout. So ja, ek het hulp nodig. Mind you die hulp wat ek nodig het wasn t oor hoe om die spel te speel. Na oorleg met professionele Pok mon Trading Card Online Service. of op 'n rekenaar, Mac of as van vandag, IOS. Dit is die ideale tyd om aan te beweeg na voorgereg dekke, waarvan daar baie om van te kies. Ek verklein my eerste keuse in die dieselfde manier my eerste keuse in Pok Maandag X en Y is vernou. Froakie, Chespin en Fennekin die keuse van 'n nuwe generasie. Die drie Kalos voorgereg dekke kan 'n bietjie moeilik om te vind, ten minste aanlyn. en jy kan likwideer betaling van 'n premie vir hulle. Tog, niks vergemaklik jy in 'n lang reis as reuinited met 'n ou vriend. Net soos die speletjies, elk van hierdie speletjies kan jy jou pad veg tot deur jou voorgereg se evolusionêre ketting, nou eers die volgende fase is slegs 'n draai weg, eerder as om ure wandel deur lang gras. Elke voorgereg kom met 'n 60-kaart dek, tellers, 'n toneelstuk mat, wat ou GoFast muntstuk en 'n pragtige dek boks. My Chespin boks verkondig met trots Sodra jy gemaklik met 'n dubbele-element voorgereg dek weer, dit is tyd om 'n bietjie lewe is. Meng dinge op. Beskikbaar oor die hele damn plek nou begin om 12, tema dekke is wonderlik kleurvolle bokse met koel name soos hierdie dekke is noukeurig vervaardigde rondom spesifieke strategieë, en hulle weer uitstekend vir die gee van nuwe spelers 'n smaak vir die deurdagte strategie wat gaan in die bou van jou eie dek. Elke speel baie verskillend, elk bevat die saad van groter en beter tegnieke. My persoonlike gunsteling tot dusver is, 'n water / psigiese dek hoofrol Meowstic maar eintlik hoofrol Espurr die lewende. Espurr Het Gotta Be X Y se mees ontstellende Sommige Pokémon is oulik. Sommige Pokémon is vreemd. Sommige Pokémon is huishoudelike toestelle. En dan Lees meer Lees meer Van die agterkant van die dek boks: Dit reën nooit maar dit skink vir jou teenstander as jy bring die Mystic Typhoon tema dek in 'n geveg warboel jou teenstanders gedagtes met Meowstic s Oor Invloed aanval, en draai 'n gety van skade oor hulle met Walrein se Big Tusk Hou die energie wat oorloop van Milotic se opofferende Energie Grace vermoë, en grawe meer kaarte om die perfekte storie met Furret s begrawe skattejag te skep voordat losbarsting golwe van woede aangehelp deur die Spier Band Trainer kaart. Kan nie weer jou storms Dit is so vol opwinding, maar dit raak ook presies hoe die dek voel wanneer alles gaan jou pad. Tema dekke het my honger na 'n pak van my eie te skep, maar ek m nog steeds sukkel. Kennisgewing Ek hawe t genoem koop al die booster pakke. Dit is omdat hierdie boks hier, 'n verseëlde pak Pok trap. Dit, en as ek die wind met dat baie kaarte alles op een slag, my versamelaar se instink skop in en ek sal gaan koop bande so ek hulle almal kompulsief kan vang. Ewekansige kans is geen manier om 'n mededingende dek te bou. Mees mededingende spelers aan te vul hul moordenaar dekke met kaarte gekoop as enkelspel aanlyn. Op die lange duur is dit is waarskynlik goedkoper. Maar ons sal dieper die dek gebou gat gaan op 'n later datum. Vir nou, moet jy 'n redelike goeie idee watter rigting om in te gaan moet jy jou verhouding met die Pok Maandag Trading Card Game fisiese maak.


No comments:

Post a Comment